Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Oko 400.000 dece u Srbiji u riziku od siromaštva; Visoka nejednakost raspodele dohotka, najveći broj porodica ima primanja oko 30.000 dinara

Komentari (25) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 17 oktobar 2018 18:47
Fala Bogu
da mame i tate kao i ostale vrste "roditelja" ne prodaju decu preko interneta.
To je za svaku pohvalu premijeru i vrhovnom gospodaru.
Preporuke:
8
0
2 sreda, 17 oktobar 2018 18:49
Aleksa
Užas.
Nimalo slučajan, već upravljan od strane angloamerikanaca i pink-političke elite oko vučića.
Decu im se ne sme oprostiti.
Srušiti i zatvoriti gadove.
Preporuke:
14
0
3 sreda, 17 oktobar 2018 18:57
I svi...
... obožavaju Vučića?
Preporuke:
7
0
4 sreda, 17 oktobar 2018 19:19
...A TA PRIMANJA IM JE OBEZBEDIO SNS PREKO ČLANSKE KARTE, POŠTO KO GOD DRŽI DO SEBE ZA TA PRIMANJA NEĆE DA RADI
Tablet može da zameni knjigu, ali će nam deca ostati bez vida...ionako samo bulje u tablet, i slbo čitaju knjige. Nisu cene udžbenika toliko visoke,koliko su primanja niska. A šta ćemo sa onima bez primanja? Njima je svaka cena visoka. Udžbenici su ipak besplatni za socijalno najugroženije - samohrane roditelje i one sa vanredno niskim zaradama.
Preporuke:
8
0
5 sreda, 17 oktobar 2018 19:20
Deda Mile ima farmu
Zlatno doba, nema šta!
Preporuke:
3
0
6 sreda, 17 oktobar 2018 20:07
ludaci su pruzeli ludnicu
AleksaUžas.Decu im se ne sme oprostiti.Srušiti i zatvoriti gadove.A ko su sve "gadovi"? Ko sve glasa za i dobija povećanja i "pomoći"Deca nisu glasači, te ih još Vučić planira za maloletničku radnu snagu "dualnim obrazovanjem" a "zakonom o pomoći" za 3 i 4. dete samo otkriva svoj plan da deca će da rade od 10 godian starosti da bi izdržavali one koji glasaju za "gadove" na vlasti.
Preporuke:
4
0
7 sreda, 17 oktobar 2018 21:28
penzioner Cviko
Uskoro će hladni dani. Ponoviće se slika kao i prošlih godina. U školu jedan broj dece ići će slabo odeveni spram hladnoće. Dok političari i drugi koji se brinu o deci nešto urade a uradiće ništa, ceo posao mogu da odrade naš Crveni Krst i profesori i direktori škola. Sve što treba da urade jest da slabo odevenu decu koju zapaze, diskretno pozovu ustranu, daju im potvrdu sa kojom u Crvenom Krstu mogu poput "seknd henda" izaberu zimsku odeću. Naravno deci treba skrenuti pažnju da se ne hvale sa tom garderobom jer su druga deca u stanju nerazumevanja pravog stanja stvari te mogu izazvati neprijatnosti. Nikom ovakva stvar ne treba da izaziva nelagodu. Bolje je biti toplo odeven nego se smrzavati zbog nelagode.
Preporuke:
4
0
8 četvrtak, 18 oktobar 2018 05:43
carobno stablo ..
Evo licne karte vlasti SnS-a--masovno siromastvo medju decom, a koliko je siromasnih medju odraslima? Ovo je slika zle, nehumane i nakazne drzave koju vodi englesko nemacki klon A Vucic--zalosni radikalski nus proizvod, nesto k'o otpad otpada radikala.
E ali juce u programu Sarape se pojavljuju perjanice pr-a Vucica. N Krstic (Boze kakav besmisleni lik sa potpuno promasenom karijerom) da prica o Djilasu ..uplasili se Djilasove tuzbe ;ma treba terati po sudovima za onakve uvrede !
a kad Krstic nesto objasni--to je glupo, lazno--nista gore od lazljivog samozvanog strucnjaka za prodaju magle, a tu se pojavio i Bakarec..za kojeg kolege pricaju da je sampion pokvarenosti i naravno Toma Fila ..
Fila jeste advokat, advokati i rodjenu majku prodaju za pare, ali sve jedno..Fila bi trebalo da povede racuna da ljudi koji mogu da ga cuju nisu bas da su im sns sps svrake mozak popile.
Koja Vucic masinerija ..kako drugacije pokriti ovu najzalosniju sliku bede koju sns proizvodi.
Preporuke:
4
0
9 četvrtak, 18 oktobar 2018 07:17
Saffron
Tuga , da se,dusa ne smiri.Sta radi SPC? Bogata firma, treba da pomognu.Svugde u svetu sve verske organizacije pomazu ugrozenima.
Preporuke:
5
33
10 četvrtak, 18 oktobar 2018 11:13
@Saffron
Potpuno ste u pravu, a koliko ste negativnih komentara dobili.
Evo kada ste već pomenuli crkvu hoću da vam iznesem svoje iskustvo. Kada su spaljene crkve i manastiri na Kosovu 2004.godine teško smo živeli, moja mala plata, suprug nije radio, nismo imali. Pošto sam normalno bila potrešena prizorima sa TV-a tih dana, otišla sam u obližnji diskont i pokupovala konzerve, testeninu, brašno,šećer, pirinač, kafu, kućnu hemiju i spakovala odeću što sam imali da odnesemo u crkvu kao prilog. I ode moj suprug koji je jači fizički od mene u crkvu da to preda, kad prođe malo vraća se on sa tim paketima kaže pop ga odbio, primaju samo pare.
I dan danas oni samo lovu primaju i voze se zatamljenim limuzinama od slave do sahrane na gozbu. A o narodu ne brinu kao neke sekte.
Deci su pre par godina u vrtiće stigli za novu godinu paketi mislim iz Norveške. Bogami lepi paketi. A onda se neko dosetio da to nije naša crkva, pa deca više ne dobijaju novogodišnje pakete...a naša crkva da da deci neće.
Preporuke:
3
22
11 četvrtak, 18 oktobar 2018 13:20
MP 1
Saffron niste u pravu gospodine, vidi se da u crkvu ne ulazite ..sta ocekujete da crkva pokriva bahatu i pljackasku kamarilu ??A sa cime ?? da li mislite da cemo prema automobilima svestenika da cenimo da li imaju ili nemaju novca .A cime se voze vlastodrsci u Srbiji ? Zar nisu braca Vucic inkarisrali od iznudjivanja i ucena oko milijardu evra? I proslavili u Becu..Ova deca koja su ugrozena su posledica lopovluka u Srbiji ! .Samo neko ko ne zna stanje crkava u svetu moze da napise tako povrsan i maliciozni komentar ..Ocekujete gospodo da crkva vodi racuna o siromasnoj deci a oni su posledica lopovske vlasti koja hara Srbijom evo 28 godina ..sramno !!Gadim se ovih dripaca sto izigravaju kulturnu Srbiju i cekaju da crkva resava socijalne probleme. U nasoj Srbiji niko ali niko NE bi smeo biti gladan. Ali bahatoj ekipi agnostika je vazno samo u se, na se i poda se..
Preporuke:
3
3
12 četvrtak, 18 oktobar 2018 14:49
@MP1
Svi znamo kakva je vlast, ali i crkveni dostojanstvenici su mahom uz vlast.

No bez obzira da li su uz vlast ili nisu,ove kritike na njihov račun nekad i nemaju direktne veze sa vlastima već sa njima i njihovim odnosom prema narodu svom i prema čoveku i verniku. Crkva i država su odvojene, crkva naša nedovoljno čini za svoj narod i za vernike. Jer da dovoljno čini narod bi se okupljao u crkvi. Crkva mora da daje, a ne samo da očekuje. Bogati moraju da nauče da žive u milosrđu, a crkva treba da bude posrednik između bogatih i siromašnih. Ljudi su se devedesetih vratili crkvi, ali su se i otuđili u međuvremenu, razočarali u rad crkvenih velikodostojnika koji nisu bili posrednici između bogatih i siromašnih i mesto verskog i svenarodnog jedinstva već gramzivci koji su od bogatih primali, a siromašnima i deci nisu dovoljno davali već su zadržavali sve za se.

Crkva može da organizuje neke dobrotvorne akcije. Zašto fond Sergej Trifunović,a crkva, a država?
Preporuke:
3
0
13 četvrtak, 18 oktobar 2018 15:07
čovek je čovek šta god bio
Što bi rekao jedan moj prijatelj:"da si gladan i g. bi pojeo" i uopšte ti ne bi bilo važno ko ti i šta daje i da li je od ruske ili od anglikanske ekipe. Ali mnogi su što bi rekli Hrvati bisni ili su preplaćeni na sopstveno mišljenje od istočnih i zapadnih elita da rovare svako za svoju stvar. Pošto nemaju jednu stranu mozga, jer su je isključili kad su dobili imput u rubljama ili dolarima ili prosto u biblioteci, onda od njih i ne možete očekivati bilo kakvo objektivno mišljenje.
Preporuke:
2
0
14 četvrtak, 18 oktobar 2018 15:35
MP 1
Molim Vas sta Vi govorite da li VI cujete sebe? Pa crkva NIJE reklamna agencija i NIJE filmska zvezda Sergije Trifunovic.

Crkva NE brine o vernicima na taj nacin. Ja sam obicna osoba i nisam zaduzena da ovo objasnjavam ali cu zamoliti nekoga iz crkve da odgovori na ovo Vase na pravi nacin jer oni treba da odgovore na prozivke na svoj racun.
Crkva ima misiju medju narodom koja je duhovna prirode; pravoslavlje NIJE katolicka zapadna crkva, a Vasi komentari ukazuju da Vi pravoslavlje NE poznajete..

prvo upoznajte pravoslavlje pa onda ..Imate niz duhovnika koji su mogli da Vam odgovore na ova Vasa pitanja.
Crkve NE moze da cini vise nego sto cini. Patrijarh je star i NIJE Pavle, a za Srbe je zalosna istina da od svih imaju mnogo ocekivanja ali najmanje od samih sebe..
Mi NE smemo da dozvolimo da u Srbiji i jedno dete gladuje; i to NEma veze sa crkvom..crkva se bavi bolesnim i napustenim takvih je mnogo. Mnogo je ljudi u Srbiji odraslih na koje se niko ne osvrce.
Preporuke:
1
2
15 četvrtak, 18 oktobar 2018 16:27
@MP1
Vi meni gospodine uporno spočitavate ono što nisam napisao. Naravno da crkva nije država. Ali crkveni velikodostojnici svojim ponašanjem treba da daju pozitivan primer i to svi i katolički i pravoslavni. U Srbiji znate ne žive samo pravoslavci Crkva je širok pojam. Skromnost, ljubav, dobrota, milosrđe to su vrline koje treba da promoviše crkva. Ne treba crkva da bude Sergej Trifunović, niti sam ja to napisao, već da čini za narod kao neki pojedinci i kada država to ne čini koliko može.
A ja od crkve ništa ne očekujem da vam budem iskren,tako da me manite tih etiketa.
Preporuke:
3
0
16 četvrtak, 18 oktobar 2018 16:32
@MP1
Pogan je svuda oko nas i - politička ološ. Ali neko to od gore vidi sve i vašu gordost i vašu oholost i vašu laž.
Preporuke:
1
1
17 četvrtak, 18 oktobar 2018 16:35
tačno tako @ MP1
Saffron niste u pravu gospodine, vidi se da u crkvu ne ulazite...
Vala, otkad ste vi i vama slični ušli u crkvu, mi više i ne ulazimo.
Preporuke:
1
3
18 četvrtak, 18 oktobar 2018 17:55
MP 1
g. Saffron ja Vama nista ne pripisujem. Ako mi odgovarate pazljivo procitajte sta sam Vam napisala
Vi kazete da crkva NE cini dovoljno, kako to znate? Ja mislim da crkva cini i vise nego sto moze.
Ali uvek moze bolje, ako trazite od crkve vise i bolje, podjite od sebe gospodine ..
da li pomazete neko od te dece ? koliko dajete za gladne? Sigurno ih vidite svaki dan kopaju po kontejnerima, tek onda kad ste vi od sebe dali i vise nego sto ste
mogli ima smisla kritikovati druge.
Vi kazete da fondacija S. Trifunovic ima akcije..da u ovom i ovakvom svetu jedan S. Trifunovic moze vise da se cuje i privuce ljudi nego bilo koji svestenik u Beogradu jednostavno ljudi vole filmske zvezde, a svestenike manje.
Nekad pre drugog rata beogradske dame su uzdisale za RUdolfom Valentinom
posle rata za Gregori Pekom, Keri Grantom, sada za A Banderasom
Ima poganih ljudi, da ima ih i to medju Srbima ih ima bas dosta i evo motaju se po javnom zivotu, puni su sebe cak i kad pisu komentare.
Preporuke:
1
1
19 četvrtak, 18 oktobar 2018 17:57
za tacno tako
da..

prosto je neverovatno koliko cinika ima medju ovima sto citaju nspm..
ako ste stvarni vernik, vama nece smetati sto i mi koje prezirete
idu u crkvu..

inace znate kako ide, ja prosto razumem vas prezir, jednom je Ruzvelt rekao
"I welcome your hatred .."
prezir i mrznja me NE doticu
samo me dotice misljenje ljudi koji mi znace; a ne nekih...
Preporuke:
1
1
20 četvrtak, 18 oktobar 2018 21:10
ravnodušan prema plaču...@za tačno tako
Prezir ovde nema veze sa mržnjom. A nije čak ni prezir, više je želja da nas ostavite na miru.
Preporuke:
1
1
21 petak, 19 oktobar 2018 00:58
za ravnodusnost
ko se kome obraca i ko koga NE ostavlja na miru ?
kao i obicno pored lokalnih sujeta tu je i odsustvo za realnost.
Preporuke:
1
1
22 petak, 19 oktobar 2018 01:03
MP 1
sitne duse u komentarima se najvise bave sobom uvek spremni da uvrede i ponize svakog ko je drugaciji pa tako zaboravili da je tema teksta lose stanje u kojem zivi svako cetvrto dete.
Preporuke:
1
1
23 petak, 19 oktobar 2018 10:21
@MP1
Celo vreme pišem o deci i odnosu crkve i države prema deci, a vi mene kamenom. Bog vidi ko je kakva duša, nemojte vi preuzimati njegov posao. Dobro jutro, prijatno vam bilo. I podajte deci. Nije samo crkva, postoji i crveni krst, a i stranke bi mogle da dele deci ponekad, a da se ne zna iz koje su stranke.
Preporuke:
1
1
24 petak, 19 oktobar 2018 14:04
p.s.
Umesto da dele balone sa logom Dveri, SNS, SPS...jeb. li vas ba.oni da izinete.
Preporuke:
0
1
25 subota, 20 oktobar 2018 00:53
mp 1
gospodine "nn" nisam clan ni jedne stranke i ne dajem sebi nikakvu ulogu. Nego Vi sve pogresno tumacite. Posto mao znate o pravoslavlju kako mozete da pisete o crkvi ne znam. Inace u pravoslavlju se o dobrocinstvu ne prica; ucinite dobro i o tome ne govorite. takvo je pravilo i obicaj u pravoslavlju

Inacei ..neka se niko ne zanosi da to tako moze da ce crkva da zbrinjava a politika da upropastava; politicari ce snositi posledice za zlo koje su ucinili, mozda oni misle da ne, ali ja verujem da ce snositi jer oni su prava sramota za Srbiju.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner